Гаряча лінія

 

 

Відбулося засідання педагогічної ради

29 грудня 2016 року в Запорізькому колегіумі «Мала гуманітарна академія» відбулося засідання педагогічної ради з теми:

«Реалізація компетентнісної спрямованості навчання за всеукраїнським науково – педагогічним проектом «Інтелект України» в межах наступності між ланками освіти».

Мета: глибокий і всебічний розгляд в теорії та практиці питань реалізації основних положень компетентнісної освіти при переході учнів початкової школи до основної.

Форма проведення: методичний день – педрада.

Фотозвіт (Натисніть ТУТ)

 

                                              План проведення.

I етап - Методичний день.

II етап – Засідання педради.

                                             Методичний день.

1.     Перегляд презентації «Дидактичні моделі навчання учнів початкової школи за Всеукраїнським науково – педагогічним проектом «Інтелект України»

2.     Відвідування уроків вчителями – предметниками основної та старшої школи в класах, які навчаються за проектом:

3-А – предмет «Людина і світ» (учитель Котенко Н.П.)

3-А – «Навчаємось разом» учитель Котенко Н.П.)

4-А –  «Еврика» (учитель Челнокова О.В.)

3.     Самоаналіз відкритих уроків з позиції теми засідання педради.

4.     Обговорення відкритих уроків з ініціативною групою вчителів-предметників.

                                             Засідання педради.

Форма проведення: круглий стіл.

І. Реалізація компетентнісної спрямованості навчання за всеукраїнським науково – педагогічним проектом «Інтелект України» в межах наступності початкової ланки освіти та основної. (Наступність та перспективність  між початковою та основною ланками освіти).

Виступ заступника директора з НВР  Козачук В.К.  з презентацією «Основні відмінності  моделі навчання  у проекті від традиційної моделі навчання»

ІІ. Обмін досвідом учителів:

Котенко Н.П. (учитель 3-А класу) – «Дидактичний потенціал предметів: Навчаємось разом, Еврика,  у формуванні ключової компетенції – умій учитися».

Челнокова О.В. (учитель 4-А класу) – «Результати 4 років роботи за проектом»

Лукашова Т.О. – «Роль навчального предмету  «Природознавство» у вирішенні завдань освіти здібних та обдарованих учнів»

Скрипка В.В. – «Актуальні аксіологічні вектори навчання здібних учнів»

Радченко О.М. – «Удосконалення реалізації гуманітарної освіти учнів в основній школі»  (вирішення питань наступності між початковою та основною ланками освіти).